tisdag 23 februari 2010

Mountain View, Californien ...







Nån som brukar läsa bloggen sitter i Mountain View, Californien. Det finns så praktiska besöksräknarverktyg så man tror inte det är sant :-). Och de allra flesta upplysningarna om kommuner och internetleverantörer noterar man knappt, men ibland dyker det upp: "Mountain View, Californien". Det är inte utan att man understundom denna vargavinter önskar att man vore ungefär där. Jag har börjat Måla Upp Bilder av den här platsen.


Kan du inte ge dig tillkänna, du okända läsare? Fast om du gör det får du inte vara så grym att du berättar att Mountain View, Californien inte är det Samarkand jag liksom föreställer mig att det är. Jag är lyckligast om jag får leva kvar i mina fantasier ...

2 kommentarer:

Linda R sa...

Jag kan lämna klarhet i denna sak:

I Mountain View, Californien finns det en sökmotor som letar efter uppgifter att spamma. Vet detta eftersom ett forum jag häckar på har mycket besök från denna sida. =)

Marie sa...

Ånej! Då är det inte alls en Vacker Plats! Och mina mest exotiska läsare har jag i Kumla, Kista och Linköping!

... Nåja, det kunde vara värre :-).