måndag 2 mars 2015

Nejmen hej :-)!

Ibland hittar man saker i cyberrymden på samma sätt som man förr i tiden hittade dom i byrålådor. Rätt som det var ramlade jag på den här gamla dammiga bloggen, som för några år sedan fungerade som en sorts metadonkur för mig under perioden efter Nerikes Allehanda och 24i, där jag skriver numera (kåsörer gotta kåsera; det är förbannat svårt att vänja sig av).

Det ni hittar här är alltså gammal skåpmat. Jag uppdaterar inte särskilt flitigt (vilket möjligen är något av ett understatement när det senaste inlägget är från 2011).

Några 24i -texter kan jag ändå kosta på mig att länka till ... och kommentera gärna texterna sådär i allmänhet nu när jag har återställt bloggerlösenordet och faktiskt kommer åt att svara!

Finskan - lättare än du tror (?)

Angående Sigvards jumperset (och hur lätt det är att inte bry sig)

Angående handklovar och svettband av aluminiumfolie

:-)M

Inga kommentarer: